5 sposobów budowania porozumienia w biznesie MLM – warsztat dla menedżerów czyli Transforming Communication


24.04.2016 | kategoria: Marketing MLM, Rozwój osobisty

Jeśli chcesz lepiej negocjować z klientami, skuteczniej prowadzić trudne rozmowy ze współpracownikami, transformować konflikty zespołu w dobre relacje a problemy zamieniać na wyzwania i szukając rozwiązań realizować wspólne cele – ten warsztat jest dla Ciebie!

Komunikacja Transformująca to połączenie najskuteczniejszych umiejętności w komunikowaniu się. Trening prowadzi do zmiany postaw uczestników poprzez naukę nowych, skutecznych narzędzi poprawiających sposób porozumiewania się z pracownikami, współpracownikami, sprzedawcami, agentami ubezpieczeniowymi, dostawcami, klientami, Liderami i Menadżerami. Pomaga managerom rozwijać się i tworzyć efektywne zespoły.

TC_logoTRANSFORMING COMMUNICATION™ jest metodą odnoszącą ogromny sukces na świecie, cenioną za swoją skuteczność w biznesie. Warsztat prowadzony jest przez certyfikowanych trenerów metody Transforming Communication™, doświadczonych trenerów biznesu, Coachów.

W czasie tego treningu używa się najbardziej zaawansowanych umiejętności, aby tworzyć relacje oparte na współpracy.

 

Podczas warsztatu rozwiniesz 5 głównych umiejętności:

  • umiejętności komunikacyjne i sondowania potrzeb np. klientów
  • umiejętności wspierania innych w rozwiązywaniu problemów (zamiast podawania gotowych rozwiązywania)
  • rozwiązywania konfliktów i unikania sporów
  • dbania o własne samopoczucie w sposób zachowujący dobrą relację (asertywność)
  • umiejętności panowania nad swoimi emocjami w sytuacjach krytycznych, poprzez odpowiednie kreowanie i utrzymywania dobrego stanu emocjonalnego w relacjach

Korzyści płynące z udziału w warsztatach dla menedżera:

Rozwiniesz umiejętności wygaszania sporów i sytuacji konfliktowych, bez stosowania gróźb lub kar, z efektem obustronnych korzyści (win-win).
Dowiesz się jak osiągać dobry stan emocjonalny w komunikacji z pracownikami, kontrahentami. Łatwiej będziesz umiał skutecznie zwrócić uwagę na niewłaściwe działanie, brak działania, niedotrzymanie zobowiązań.
Porzucisz postawę „Ratownika” – osoby rozwiązującej problemy za pracowników, co prowadziło do przepracowania i niezadowolenia.
Wpłyniesz na zmianę postaw pracowników, pozyskasz pracowników podejmujących decyzję i biorących za nie odpowiedzialność, co ułatwi Ci zarządzanie nimi.

Dla kogo są te warsztaty?
Dla menedżerów, liderów, kierowników zespołów, dyrektorów, sprzedawców, studentów, coachów, mentorów, oraz dla rodziców, małżonków i partnerów.

Co osiągniesz dzięki uczestniczeniu w warsztatach?
Nauczysz się, jak być spokojnym i radzić sobie ze swoimi emocjami (oraz z czyimiś emocjami) w sytuacji trudnej i konfliktowej w biznesie i w życiu osobistym.
Nauczysz się rozpoznawać, kto w trudnej sytuacji „ma problem” i czy to na pewno twój problem oraz jakich narzędzi użyć, by rozwiązać tę sytuację.
Poznasz sposoby zapobiegania konfliktom, budowania zdrowych relacji, dbania o potrzeby oraz komfort swój i rozmówcy.
Łatwiej będzie Ci skutecznie i elegancko zwrócić komuś uwagę na niewłaściwe działanie, brak działania, niedotrzymanie zobowiązania zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym.
Doznasz tego, jak odpowiednie podejście i szacunek umożliwiają osiąganie celów.
Poznasz różnicę między zwykłym nieporozumieniem, konfliktem potrzeb i wartości. Dowiesz się, jakich metod użyć, aby je rozwiązać.
Nauczysz się, jak mediować w środowisku biznesowym i prywatnym, aby być bardziej skutecznym i obiektywnym.
Stosując metodę Transforming Communication™, odniesiesz korzyści w życiu zawodowym i osobistym.

Jakie są opinie o tego typu szkoleniu?
„Poznanie metody pozwoliło mi na przeprowadzenie trudnej rozmowy ze wspólnikiem w firmie.”

„Po treningu, zamiast mówić komuś, co jest źle, zastanawiam się nad tym, czego chcę i wyrażam swoje oczekiwania.”

„Ja miałam okazję sprawdzić działanie metody jako coach, w organizacji, w której był konflikt. Zadziałało.”

„Niesamowite dla mnie jest to, że te same umiejętności tak znakomicie działają w rodzinie, wśród przyjaciół, i w środowisku biznesowym czy w innych organizacjach. Ich użycie wielokrotnie pomogło mi dogadać się w trudnych momentach, pomaga mi wspierać rozwój moich dzieci, budować ich samodzielność i odpowiedzialność, ale także z wieloma problemami w kontekście biznesowym poradziłem sobie dzięki nim. Uczę tych umiejętności także menedżerów w firmach, w których jest potrzebne zwiększenie odpowiedzialności pracowników i odciążenie menedżerów.”

„Dla mnie osobiście przełomem było odkrycie, że nie muszę przegrać, by drugiej stronie pozwolić wygrać. I że drugą strona nie musi przegrać, abym ja mógł wygrać. Nauczyłem się tak komunikować, aby OBIE strony wygrywały zarówno w prostych sprawach, jak i w przypadku dużych kontraktów czy ciężkich przeżyć emocjonalnych.”

„Nauczyłem się także obserwować, w jakim stopniu dana organizacja jest oparta na zasadzie Wygrana-Wygrana, a w jakim stopniu podlega stereotypom i grom korporacyjnym. Teraz mogę na to wpływać, ucząc tego sposobu komunikowania się wewnątrz firm i na zewnątrz.”

SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO:
• liderów, którzy zastanawiają się jak wyjść z zastoju w jakim znalazła się ich organizacja, grupa, firma, zespół
• menedżerów, którzy chcą odciążyć siebie a zwiększyć odpowiedzialność pracowników
• menedżerów, którzy będąc w trudnych sytuacjach zawodowych chcą właściwie wspierać swoich pracowników
• osób, które pracują w środowisku, gdzie konflikt jest jednym z elementów składowych wykonywanej pracy
• do osób, które chcą nauczyć się tak komunikować z innymi, żeby OBIE strony wygrywały zarówno w prostych sprawach, jak i w przypadku dużych kontraktów.

Jak to wygląda organizacyjnie?

Termin: 07 maja 2016r.  – 04 czerwiec 2016r.
                     (wakacyjne terminy podane są niżej)  

Dzień 1 – 07 maja 2016,  godz. 9.00-17.00
Dzień 2 – 21 maja 2016,  godz. 9.00 – 17:00
Dzień 3 – 04 czerwiec 2016, godz. 9.00 – 17:00

Każdego dnia przewidziana jest godzinna przerwa na lunch oraz dwie 15 minutowe przerwy kawowe.

Miejsce spotkania:
Logo_Coaching_CMYK_vectorAkademia Rozwoju „Coaching Życia”
ul. Reformacka 3 / 2U, Rzeszów
tel. kontaktowy 509970880

Jak się zgłosić?
Telefonicznie lub mailowo: Renata Zarzycka,
tel. 509970880   renata@zarzyccy.eu

Ile wynosi inwestycja?
Koszt szkolenia za 21 godziny kursu i praktycznych warsztatów to 2200,00z brutto.
jednak z uwagi na inaugurację tego warsztatu w Rzeszowie, dla Państwa przygotowana została specjalna zniżka i cały koszt warsztatu wynosi zaledwie 750,00zł netto  –  922,50zł brutto z fakturą.

W cenę wliczone są: materiały szkoleniowe, dyplom ukończenia szkolenia, obiad i przerwy kawowe

Numer konta:
45 1140 2004 0000 3302 3364 6216
Akademia Rozwoju „Coaching życia” Renata Zarzycka
tytuł: TC/imię i nazwisko

METODY PROWADZENIA WARSZTATÓW
Warsztat zbudowany jest na bazie modelu Komunikacji Transformującej, której autorem jest Richard Bolstad trener z Nowej Zelandii, uczący tej metody od 20 lat.  Z jego wiedzy korzystali pokojowi działacze w Czeczenii i w Sarajewie. Dziś czerpią z niej menedżerowie, pracownicy przedsiębiorstw i instytucji rządowych, coachowie, menedżerowie na całym świecie. Szkolenie jest realizowane w 70% metodą warsztatową. Pozostały czas poświęcony zostanie przedstawieniu zagadnień teoretycznych, burzy mózgów i dyskusji.Transforming Communication RZESZÓW-maj

PROGRAM SZKOLENIA:

CZĘŚĆ I – służy poznaniu koncepcji Transforming Communication wg metody dr Richarda Bolstada. Uczestnicy będą ćwiczyć umiejętności skutecznej komunikacji i budowania przyjaznej atmosfery w kontakcie innymi członkami zespołu, klientami, dostawcami.

Wprowadzenie w metodę Transforming Communication.
Zidentyfikuj swoje cele.
Zmiana języka negatywnego na język pozytywny.
Budowanie porozumienia/kontaktu – Rapport.
Kotwiczenie.
Określenia charakterystyczne dla zmysłów.

Ćwiczenia:
Ustalanie celów – metoda SPECIFY.
Ćwiczenie budowania kontaktu.
Założenie kotwicy zasobów.

CZĘŚĆ II – Umiejętności pomagania innym w rozwiązywaniu problemów oraz rozwiązywania własnych spraw.
Przeszkody/bariery komunikacyjne wg Thomasa Gordona.
Frazy wyrażające stany emocjonalne uporządkowane wg systemów sensorycznych.
Reflective Listening – Słuchanie odzwierciedlające.
Agresja, brak asertywności czy jedno i drugie?
Założenia, które transformują komunikację.
Komunikaty „JA”.
Rama partnerstwa.
Rozwiązywanie konfliktów potrzeb.
Myślenie Wygrana – Wygrana.
Siła/Władza.
Podejście Wygrana – Przegrana i Wygrana – Wygrana.
Rozwiązywanie konfliktów wartości.
Myślenie przez pryzmat konfliktu wartości.

Ćwiczenia:
Lista kontrolna rozwiązywania konfliktów potrzeb
Arkusz rozwiązania konfliktu metodą Wygrana – Wygrana.
Odgrywanie ról – konflikt potrzeb.
Ogrywanie ról – konflikt wartości.
Konsultowanie wartości.
Doskonalenie słuchania odzwierciedlającego.
Wzrokowe wskaźniki Systemów Reprezentacji.
Budowanie i ćwiczenie Komunikatów JA.
Przygotowanie 10 Komunikatów „JA” związanych z życiem zawodowym, prywatnym etc.

================================

Termin wakacyjnych warsztatów: 8-10 lipiec 2016 ( 3 dni -piątek, sobota, niedziela) połączone ze Szkołą COACHING BIZNESU MLM (8-14 lipiec 2016) i otrzymaniem specjalnego certyfikatu Coacha Biznesu MLM oraz międzynarodowego certyfikatu ukończenia warsztatów Transofming Communication – link:  http://www.coachingzycia.com.pl/szkolenia.html

Możliwe jest również przygotowanie tego typu warsztatu dla firm oraz indywidualnych zorganizowanych grup menażerskich w innych miastach Polski, jak również za granicą.

 

Podziel się:
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Gadu-Gadu Live
  • Śledzik
  • Blip
  • Flaker
  • Yam
  • Google Buzz
  • Blogger.com
  • Google Bookmarks
  • Kciuk.pl
  • Pinger
  • Live
  • Tumblr
  • email
  • Drukuj