Typy osobowości klientów, komunikacja spersonalizowana i psychologia wpływu


11.03.2015 | kategoria: Rozwój osobisty

Szkolenie 21 marca 2015 na temat typów osobowości będzie kopalnią wiedzy nie tylko o samym sobie i swoim charakterze, ale również o innych osobach z którymi współpracujesz, cztery-style-osobowosci5jak również spotykasz się codziennie i żyjesz w jednym domu. Bez tej wiedzy właściwe postępowanie, zjednywanie sobie ludzi, budowanie przyjaźni i współpraca z ludźmi, wydaja się być prawie niemożliwa. Na tym szkoleniu dowiesz się, dlaczego z jednymi osobami błyskawicznie znajdujesz płaszczyznę porozumienia, a z innymi z trudem albo w ogóle jej brak.

Wyróżniamy cztery podstawowe typy osobowości. Podczas szkolenia pokażemy Ci różnice między tymi typami, byś mógł nauczyć się sposobów skutecznej komunikacji pomiędzy nimi. Będziesz mógł dowiedzieć się, jak zarządzać konfliktami i problemami, dzięki m.in. metodom wywierania wpływu i skutecznej komunikacji.

 Wiadomo, iż filarem większości biznesów  są najczęściej ludzie. cztery-style-osobowosci1bTu liczą się relacje z klientami i współpracownikami. Podobnie jest w codziennym realnym życiu.

Czy Twoje relacje ze spotykanymi w życiu ludźmi będą krótko- czy długotrwałe?
To zależy wyłącznie od Ciebie. Czy zbudzisz więzi oparte na wzajemnym zaufaniu?
Jak możesz nad tym pracować?
Jak możesz w prosty sposób to zrobić?

 

Jeśli  przybędziesz na szkolenie, z pewnością dowiesz się więcej w tym zakresie.
Szkolenie już w sobotę 21 marca 2015. w Hotelu Ferdynand ul. Grottgera 28 w Rzeszowie. Karty uczestnika tutaj:
http://renatazarzycka.mycali.biz/products/akademia-calivita

hotel-ferdynand-sala

Korzyści dla uczestników szkolenia:

1. Uczestnicy lepiej poznają samych siebie.
2. Będą wiedzieć, dlaczego właśnie w taki a nie inny sposób zachowują się sami i jak różnie są postrzegani przez innych.
3. Będą zatem bardziej tolerancyjni dla odmiennych zachowań niż ich własne – to szczególnie pomoże w unikaniu konfliktów czy to biznesowych czy małżeńsko-partnerskich oraz w budowaniu dobrych relacji i pozytywnej komunikacji międzyludzkiej   a także w związkach partnerskich.
4. Dowiedzą się również jak różne i odmienne reakcje na to samo zachowanie,  można zaobserwować u poszczególnych typów osobowości.
5. Poprzez większą samoświadomość i zrozumienie różnych typów ludzi, uczestnicy szkolenia zdobędą nowe umiejętności komunikacji, budowania pozytywnych relacji międzyludzkich zarówno w kontekście prywatnym jak i biznesowym.
6. Z kolei dzięki zastosowaniu właściwej komunikacji – opartej na zaufaniu i kreowaniu długotrwałych relacji – poprawią swoje osiągnięcia w każdej strefie życia, tak partnersko-małżeńskiej jak również zawodowej.

metoda_id

Struktura szkolenia:

– Do którego spośród 4 typów osobowości zakwalifikujesz siebie i swoich klientów?
–  Poznanie modelu DISC (Dominance, Influence, steadiness and Compliance)
cztery-style-osobowosci1a
– Jak rozpoznać typy osobowości na podstawie wyglądu, zachowania, otoczenia i komunikowania się?
– Co jest istotne dla danego typu – dzięki jakim argumentom, wartościom najskuteczniej możesz na nich wpłynąć?
– Jak negocjować i komunikować się z danym typem osobowości?
– Jak zbudować pozycję WYGRANY – WYGRANY w relacjach z klientem?
– Prezentacje filmowe czterech typów osobowości jako wizualne przykłady charakterów.
– Poznawanie samego siebie na podstawie wypełnionego testu na określenie charakterystycznego stylu zachowań.
– Teoria i ćwiczenia w praktyce.

cztery-style-osobowosci3

Koszt uczestnictwa w szkoleniu:

Cena 200 PLN obejmuje 8 godzin zajęć w formie warsztatów, materiały dydaktyczne dla uczestników, obiad i przerwy kawowe.
Zbiórka uczestników i rejestracja na listę w godzinach 9.30-10.00
Rozpoczęcie szkolenia o godzinie 10.00. Przewidywany koniec o godzinie 18.00
Komfortowa sala z możliwością robienia sobie różnego typu kawy, cappuccino czy herbaty oraz delektowaniem się delicjami podczas przerw kawowych, wykładów oraz ćwiczeń.

Ilość uczestników:  min. 12 – max. 20 osób. Na chwile obecna pozostało już tylko 5 miejsc. Proszę o pilne zgłoszenie się wykupienie karty uczestnika tutaj:
http://renatazarzycka.mycali.biz/products/akademia-calivita

 hotel-ferdynand-restauracja

 

Podziel się:
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Gadu-Gadu Live
  • Śledzik
  • Blip
  • Flaker
  • Yam
  • Google Buzz
  • Blogger.com
  • Google Bookmarks
  • Kciuk.pl
  • Pinger
  • Live
  • Tumblr
  • email
  • Drukuj